Pages

try click here

March 17, 2012

kursus kawin


Assalamualaikumm...
now nak story sikit mengenai kursus kawin..
3 and 4 march 2012
aku and the geng g kursus kawin..
bukan nak kawin awal tapi nak amik awal,
mane lah tau jodoh dah sampai,heee mengatall

ok2..sengaja nak amik coz senang sikit nati da keje x yah susah payah nak amik lagi..
Seumur hidup harga RM40..kire murahkan..emm..
emm..sepanjang dua hari berkursus banyak pelajaran yang dapat aku pelajari ..
sememangnye aku patut tau tapi.... : D

emmmm...ramai kata buang masa amik kursus nih..study dulu baru amik lah..
bukan ape..selagi ade peluang kite amik..
x nak lah buang masa nk amik nanti..patuh nak g sana sini..

ok ok ok..aku x nak mengarut lebih.stop sampai sini je lah

7 petala cinta.

Assalamualaikum..hee..
kini nak update lagi kisah cinta dalam 7 petala cinta nih..jalan cerita yang sungguh menarik dan kisah yang menyayat hati..
Dalam kisah cinta  malah diselitkan dengan babak babak yang ceria..
Tak rugi tonton movie nih..

Mungkin kata orang cerita cinta dalam cerita "7 petala cinta " tak ade ape yang menarik ..
Sebenarnya orang tuh buta hati..

Emm x boleh nak story lebihh..jom beli tiket wayang yng berdekatan and saksikan sendiri.
Memahami jalan cerita yang nak disampaikan.mungkin dapat sedikit pengajaran yang berguna.


UPDATE by me "KAKI CINEMA"
budak gemok