Pages

try click here

August 26, 2013

Titisan Mutiara untuk mu

Assalamualaikum semua,hye..
lame x merewang dalam blog sendiri..ermm..even smalam hari yang best coz dpt jupe kengkawan but today still make me sad and i want to cry harder..

Huaaahuaaa..just nak luah sikit je dalam nih..Tengah sedap sedap buat keje ade plak ERA FM mendendangkan lagu yang paling pedih..ya allah sakitnye hati..

Menahan tangisan,tangisan dimana hanya aku sendiri yang dengar dan KEKASIH KU iaitu ALLAH.

Setiap cerita,cinta yang dicipta untuk merasai bahagia..dimana bahagia yang dicipta oleh manusia sesama manusia...

Ya allah kuatkan aku..Walaupun cinta yang ada hanya lah dia..rindu dan kasih tetap tidak pernah pudar..Yess!!! aku rindu sangat,Tapi,allah pertemukan aku denganya saat aku merinduinya..DImana perasaan yang tak lagi dapat ditahan dan air mata yang kini laju mengalir..

Insyaallah,Tuhan dah pertemukan jodoh untukku,dan ianya yang terbaik,kerana mampu mendidikku..

AKU HANYA MAHUKAN SESEORANG LELAKI YANG MENYAYANGI AKU SEPENUH HATI DAN MENGHARGAI AKU,MALAH TERIMA BAIK BURUK YANG ADA DALAM HIDUP AKU UNTUK MENJADIKAN AKU PELENGKAP HIDUPNYA.

"Mengesat air mataku dan menemani aku,malah menjadi bahu tempat aku mengadu"
"Cinta seseorang yang murni itu,hanya ada pada seorang lelaki yang mempunyai cinta sejati dan ia akan saling melengkapkan hidup dengan cinta murni dan sejati"
"setitis air mata jatuh ia bermaksud sebutir mutiara putih yang berharga"
"menagislah jika itu yang mampu buat kamu tenang dan ia adalah satu cara bagaimana mata berbicara tika bibir tidak mampu mengucapkan kata yang membuat perasaanmu terluka"
Setiap lagu dan baris kata ayat mempunyai satu MAKSUD 


August 1, 2013

Salam Ramadhan.. Ahlan wasahlan Ya Syawal

Assalamualaikum sahabat dan juga teman teman islam..

Dalam menunaikan kewajiban kita sebagai seorang umat islam,jangan lupa untuk berdoa kepada saudara islam kita yang berada di tempat tempat yang diratah oleh ZIONIS..(maaf,agak emosi sikit)

Please berdoalah pada yang Esa,saat kite bergembira masih ade yang bersedih diluar sana menahan lapar,sakit dan sebagai nye.

Mari sama sama kita umat islam berubah demi kebaikan. NO SYIAH in Malaysia..
Dunia akhir zaman kawan kawan..tak takut kah kita pada Nya.

Mari sama sama kita menadah tangan dan berdoa pada Allah supaya kita diteguhkan imannya,akhlaknya dan aqidahnya..Merujuk pada jalan yang lurus menuju ke syurgawi.kembali pada pangkal jalan hidup kita..Harus beringat kita hidup di dunia hanya lah sekali dan nyawa kita cuma dipinjamkan di bumi untuk hidup di alam realiti,dimana lantai yang dipijak .

Jangan lah kite terpesong aqidahnya,Allah adalah segalanya,kita mohon padaNya segala galanya.Mengucap lah kalian setiap hari dan setiap masa ,

ALLAH SENTIASA ADA UNTUK MENEMANI KITA WAHAI UMAT NYA,