try click here

August 24, 2012

lambaian cinta allah

Assalamualaikum..

ermm..bila agaknye aku akan sampai tanah suci tuh..Cinta aku pada allah 

pembohongan cinta

Assalamualaikum..
nak gtaw cite nih rekaan semata mata ook..x de kene mengena dengan sesiapa ok..

Terima kasih ASAS !!

Assalamualaikum..
lame jugak x berblogingkan..sedih ke gembira ke mesti nak share kat sini kan..
humm.kali nih nak cerita ape pun tak tahu..tapi nak meluahkan rasa hati sikit kat sini..

Firstly nak ucap thanks kat ASAS sebab sudi bagi saya rasa sayang,kasih,cinta,adik kepada abg,abg kpda adik...Walau ape pun saye ttp ingat sampai bile bile..

CIK LADY M,maaf yea.klau ade salah silap,terguris perasaan walau pun x kenal..saya da pulang balik hak milik awak yg mungkin saya amek..awak jaga lah hati dan perasaan tuh..

Terima kasih allah sebab da temukan saya dan perkenalkan saya dengan ASAS sebab bagi saya peluang skli lagi untuk rasa cinta yang sakit..Tapi sebenarnya kami x de ape ape hubungan ..X lebih sbagai seorang kawan..Terima kasih sbb sudi kongsi cerita gan kite..cite masa lampau awak

.semahal mane sesuatu barang tuh,masih lagiboleh dibayar cash..tapi mahal cinta n kasih, x boleh dibayar dengan cash.

Saya tahu allah sayang saya dan akan sentiasa menguji hambanya.. Jodoh allah x kemana..jauh mane pun kite berada,selama mane pun kite x berjumpa ..saya pasti dan yakin dngan jodoh allah..tapi bila allah dah temukan jdoh tuh,dan akhirnya sampai ke jinjang pelamin dan beranak pinak..itu dah jadi hak dan tanggungjawab kite untuk jage pasangan sendiri..dan berusaha untuk membawa keluarga ke pintu syurga.

Selagi kite bercinta dan masih tiada ape ape ikatan yang sah cinta itu masih lagi "cinta monyet"  ..


ASAS terima kasih sebab hadir dalam hidup saya & mampu buat saya menangis n gembira walau pun sekejap..

                "TERIMA KASIH ASAS"

bye sayang !!!