try click here

September 30, 2012

Bulan yang menyinari hidup kita

Assalamualaikumm..

Malam tadi malam yang terang bagi aku..
Sebab tu lah malam terakhir besday aku.
And malam tuh bulan penuh ade untuk terangi aku
bersama diri yang makin layu..

Cintaku pada allah sentiasa ade dihati.
cintaku pada nabi muhammad & ibu bapa.

Aku sayang dan aku cinta pada semua..
Jika ini lah yang terakhir..
aku nak pinjamkan bulan yang penuh lagi terang nnih kat korang yang memerlukan

Supaya tak lagi yang lupa.
Kasih antara dua orang.
Cinta antara aku n dia

Biakan semuanya berlalu dan pergi tanpa sebarang kata

 Tanggal 29 september 2012,sabtu 12am..Menjadi sebahagian dalam ingatan kau !!

Cehh..ayat ape je..lain macm je..

" kalau korang ade massalah atau nak mengadu,mengadu lah kat bulan yang penuh kat langit tuh.sebab dia takkan bagi tau sape pun..jika kita sedih dan rasa x de cahaya temanni kita,tgok pada bulan kerana bulan akan jadi  kita punya arah tuju cahaya..Dia akan ade sentiasa untuk kita..dan jika kita rindukan seseorang tenunglah pada bulan yang penuh tuh sebab tika itu pasti dia juga akan melihat bulan yang sama "