try click here

December 13, 2011

budak chomel belajar membaca










 bole tahan kan muka sengal die....she so talkative..emmm but happy sebab dapat adik sebegini rupa..sometimes ada adik nih best jugak tapi tanggung jawab kakak pun besar jugak.haaa.

cuti nih,keje dia belajar membaca alhamdulillah buka cd pelajaran english education nye da ok.da bole follow..cikgu yang ngajo nye semestinya aku alah,x pernah jemu mengajar..
mane lah tau kan satu hari nati die balas balik jasa ak mengajar .

"Best kan nana kene sebat gan akk" haaa..kata org tua tua kalau nak ngaja budak jangan cara lembut sangat,nati pijak pale..nak aja kene lembut n tegas..disiplinkan dia..

N nati baru lah berjaya..anak yang manja akan jadi bodoh ..nak tau nape sebab kite slalu turutkan pemintaan dia..so nati dia x reti nak buat pape..sume kite buatkan..so didik dorang dengan sebaik2nya..
jangan ajar dengan sepak terajang kalau salah,x baik ok..n yang paling penting slalu doakan budak tu..insyaalah berhasil..hee

keluarga "Nature of life"

                   Nature Of Life
(OUR LOGO)sume berkaitan gan fabric.see,feel,touch   
























Assalamualaikum ..heee..this our project."Nature of life"
we learn all about fabric..all type of fabric...so love it..ummm..time nih ade event ..tapi da lame da..at that day i was entered my self in kind of that biz..Not bad lah..study pasal fabric,hafal n tau mane asal fabric,where we were suply..how does fabric use,why..where there come from..

Agak sakt jugak but happy lah dapat kenal sume nih..until now still study buku2 yang bertimbun pasal fabric,bukan nye ape suke2 kenal jenis kain..

sedap di pakai sedap jugak duit kua kan,,ye lah slalu kalu g mall nak bli kain o baju.slalu kene tipu..kate kain ni mahal lah,kualiti nye bagus,,tapi..hampehh..x sume tempat kualiti kain tu bagus,kalu murah harga kurang lah kualiti kalau mahal ofcoz tinggi harga dia kan??

Mumm,kakak n saya = Suka jait  ,suka reka fesyen merapu..
ayah = da bagus lah jdi suplier.anak n bini keje nye rembat kain..
Anak laki = tau main pakai je..asal selesa.
bagus punya orang,haaaa.kebanyakkan baju kitowang jait sendri..baju ke kolej,baju raya,langsir..sume lah "kebanyakkan" ..sebab nye nak jimat belanja..keluarga besar kene jimat..Btw,kain pun keperluan asas manusia kan...cuti nih jait baju lagi..hee



Ok lah sampai ni je entrykali ni...kalau ade info pasal fabric kite post k..