try click here

December 13, 2011

budak chomel belajar membaca










 bole tahan kan muka sengal die....she so talkative..emmm but happy sebab dapat adik sebegini rupa..sometimes ada adik nih best jugak tapi tanggung jawab kakak pun besar jugak.haaa.

cuti nih,keje dia belajar membaca alhamdulillah buka cd pelajaran english education nye da ok.da bole follow..cikgu yang ngajo nye semestinya aku alah,x pernah jemu mengajar..
mane lah tau kan satu hari nati die balas balik jasa ak mengajar .

"Best kan nana kene sebat gan akk" haaa..kata org tua tua kalau nak ngaja budak jangan cara lembut sangat,nati pijak pale..nak aja kene lembut n tegas..disiplinkan dia..

N nati baru lah berjaya..anak yang manja akan jadi bodoh ..nak tau nape sebab kite slalu turutkan pemintaan dia..so nati dia x reti nak buat pape..sume kite buatkan..so didik dorang dengan sebaik2nya..
jangan ajar dengan sepak terajang kalau salah,x baik ok..n yang paling penting slalu doakan budak tu..insyaalah berhasil..hee

No comments: