Pages

try click here

May 26, 2012

selesa dengan status TEMAN

Assalamualaikum...malam ni mood x berapa baik n rasa nak bercerita tentang rasa hati.. tettt!!!


Humm..tersentuh lehh...
Terbaca N*** and sometime terasa sedih n trus buang jauh jauh..aku pun penah merasakan tapi mungkin x same gan cerita tu..Setiap orang pernah merasakan Cinta pertama..Kata orang cinta pertama tu biarlah simpan dalm hati dan dia sorang je yang rasa..Even cinta pertama tu happy dan menyedihkan..ianya adalah satu permulaan dalam bercinta...

Aku x  espect org akan bace entry tu,,tapi.emm kalau bole bia ape yang aku cerita ni adelah satu rasa dimana org hanya perlu rasa dan x perlu nak cakap or kritik lebih lebih..bukan nye aku pakse ko bace and bkannye suh ko bkk.haa
kjamm..bialah ianya jadi diary terbuka yang aku mungkin bole shared sikit.

aku x percaya cinta pertama..and aku taw cinta pertama x pnah akan kekal.Dan aku jugak tau yang Orang yang kita sayang and cinta tu akan diambil oleh Nya..

Mungkin ade 1 cerita yang ku sendri x pnah cte kat mane mane org yg pernah digelar BF..n now aku selesa dengan status TEMAN yang diberi..Sbb jika kita bercinta macam mane skali pun kita x taw dimana jodoh kita..Kita boleh sayang dan cintainya,Tapi aku serik untuk terlalu mencintai kerana aku taw Allah lebih menyayangi dan mencintai dia..Dan aku takut Allah akan mengambilnya..

Kini aku pasrah dan redha dimana jodoh dan haluannya..Ape yang aku mampu hanya lah berdoa dan moga moga Allah satukan kami kelak..5 tahun adalah satu jangka  masa pendek..dimana pelbagai dugaan dan rintangan..Sayang akan tetap sayang..

tq,sebab ajar saya jadi seorang manusia dan mampu bimbing saya
Assalamualaikumm..

No comments: