Pages

try click here

October 28, 2012

sweet memories of us SEMESTER 5

madam eina



and 


Miss hafiza abd hamid



Ya allah sumpah missed gile gan lecture yang kitorang kasihi..
Thanks for everything coz sudi ajar kami and masalah kami.

ya allah ,teramat rindu pade sume and now maybe its not the end of our story as a student and our lect.

Sem ni ade lah sem terakhir belajar kat KPTM BANGI..sume lect sporting sangt.
I hope sume yang pernah kenali nadia baik buruk nadia,nadia mintak maaf.munkin termaki,termarah and tersilap langhkah..

Dari sem 1 and sem 5 yang pernah sekelas gan nadia,nadia mintak maaf ok.

i love you gus so much.


" Tangisan kegembiraan kerana dapat kenali korang yang best and sempoi and tangisan kesedihan sebab masing masing akan berpisah and tak jumpa lagi."


Saya siti nadiah binti nazarudhin menyusun 10 jari ingin meminta mohon maaf andai ade terkasar bahasa and ternaik tangan harap dimaafi..
Korang aku tak kan pernah lupa.
and kepada sesiapa yang pernah gaduh gan aku and benci aku sangat and dendam kat hati tuh.aku da maaf kan and aku doakan yang terbaik je ntok kau,sebab nih lumrah kkehidupan manusia

Awak awak saya mintak maaf sebab mungkin pasal perkenalan tuh jadi tu pegaduhan yang besar,saya mintak maaf...

awak awak saya mintak maaf sebab slalu marah awak.hihi..

awak awak maaf tau sebab kekadang tersalah sangka..

Awak awak ,awk tau tak awak sahabat pertama yang saya kenal and yang saya rapat skali..dari fes sampai akhir sem nih..

awak awak.awak kawan yg paling rapat gan sy bile da akhir sem nih,,thanks sebb sudio kawan gan sy dari sem 3 sampai skang


SAYA AKAN SENTIASA SAYANG KORANG
MAAF KAN SAYA YA!!!

No comments: