Pages

try click here

January 31, 2013

titisan mutiara keranamu

Assalamualaikum.. aii :'( 

hari nih,langsng x de mood nak wat sesuatu perkara yang menyeronok kan..aku sedih and penuh dengan sedih..


Hati, mudah untuk permainkan kan tapi x mudah untuk di ??? umm pikir lahh


Hati perempuan yang perlu anda tahu


10 perasaan wanita yg lelaki MESTI ambil tahu!!


1. Sekiranya seorang wanita jatuh cinta dengan seorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada difikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.


2. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa. Muzik, puisi, lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.



3. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam dia memberikanrespons positif, misalnya menghubunginya melalui telefon, si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah2 tidak berminat, tetapi sebaik saja gagang diletakkan, dia akan menjerit kesukaan dan tidak sampai sepuluh minit, semua rakan2nya akan tahu berita tersebut. Perempuan suka jual mahal!!

4. Jika sidia menghubungimu atau menunggu panggilan daripadamu, teruskan usaha untuk memikatnya sehingga dapat.



5. Selepas seseorang gadis jatuh cinta, dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal. Dia lebih baik daripada bekas kekasih aku!



6. Gadis yang telah jatuh cinta juga ada egonya!! So, lelaki kenalah ambil langkah seterusnya untuk memikat hati gadis itu. Takkan la gadis tu nak mulakan langkah seterusnya!! Itu namanya perigi cari timba beb!!



7. Satu ucapan 'hi' sahaja sudah cukup menceriakan harinya. Bayangkan kalau setiap pagi, kamu menelefon mengucapkan 'selamat pagi' ataupun 'dah makan' dan diakhiri dengan 'sweat dream' sebelum tidur. Nampaklah sikit yang kamu tu ambil berat tentangnya!



8. Teman baiknya sahaja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui. Jalinkanlah hubungan baik bersama teman rapatnya. jangan 'tersangkut' dengan teman rapatnya sudah la!



9. Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya mengadakan surprise buatnya, sekadar hadiah, bunga atau mungkin kad ucapan romantis. Mereka akan rasa terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setukus hati. Percayalah. dia tidak akan cari lain!



10. Tidak susah menjaga hati wanita. Dia cuma mahu kamu menyayanginya sepenuh hati. Kalau benar kamu mencintainya, lihatlah bagaimana dia membalas segala kecintaan kamu itu.


haiihhhh!!!!  tolong pahamm okkkk!!!!!!!!

No comments: