Pages

try click here

January 20, 2013

Kebahagiaan Hingga Hujung nyawa

Assalamualaikum,haooloo!!

Lame x meng'update' .terasa bosan hri minggu nih..Demam pun x kebah,tapi mood nak makan mengida sana sini bayak betul..

Emm..berbalik pade tajuk yang kat atas, Semua orang nak bahagia dengan pasangan hingga hujung nyawakan..sape yg x nak.betul takk.

Allah maha besar dan maha mengetahui..Setiap perjalanan yang kite pilih ade hikmahnye...
Allhamdulillah aku bahagia dengan diri sendiri, kosong kan hati tapi masih mencri yg lebih baik untuk mase depan..yang penting RESTU MAK ABAH..

Bile seru nya dah sampai,teruskan tapi atas nasihat KAK HANIS yg dah berpengalaman tuh..
" nadia,msih ade peluang untuk memilih siapa yang berhak atas diri nadia,bila dah berlaku,kite x boleh berpatah"
" ermmm( memikirkan nasib and ape yang perlu aku buat)
"nadia yang memilih siapa  yang mampu jage and bahagia kan nadia"

KAK HANIS!! is the  best boss..dia lah manager,akak,kawan and teman...bukan senang dapt manager yang cenni..manjadi paling rapat antara semua,thanks kak hanis

alhamdulillah lepas practical terus keje kat 1 syarikat yang abah tawarkan..tapi... :(  abaikan lah


Ya Allah,kau bantu lah hambamu ini untuk menyelesaikn segala masalah dan persengketaan..berikan aku petunjukmu ya allah...ya allah aku buntu..berikan aku kekuatan untuk mengharungi segala dugaanmu ya allah

< cinta dan kebahagiaan hinggga hujung nyawa >


No comments: