Pages

try click here

August 28, 2014

Penantian

Assalamualaikum

Rase lame dah tak update blog nih..tapi alhamdulillah setiap coretan kenangan akan aku simpannya disini.. Alhamdulillah sekarang aku sudah digelar tunang orang dan one more step closer to change my status..Terima kasih kepada semua yang mendoakan kite..

Hari penantian kami akan berlangsung tahun depan insyaAllah, for those who waiting for me, please let me go and you deserve to get more better than me, i have nothing.. just an ordinary person and great family legacy.

Hari penantian kami, sememangnya lah hari bahagia pasangan pengantin atau mempelai pada hari akad nikahnya. Dan tika itu, saya sudah digelar isteri kepada "En Mohd Hisham" setiap baris kata akan aku ucap
Alhamdulillah kerana aku bersyukur kerana setiap pemberianNya dan pencaturan hidup ku sebagai hambanya yang kerdil ini..Subhanallah besar sungguh kuasaMu. Alhamdulillah sebelum ini aku jahil. Ya Allah, teruknya aku.. dan kini Allah S.W.T temukan aku dengan seorang jejaka yang mampu mengubah hidupku dan kembali dijalan lurusMu..

Terima kasih Ya Allah,


No comments: