try click here

October 9, 2011

pesanan untuk "si LEBAH & si MADU"

haaa..Ade lagi aku kat sini..jus nak bagi peringatan sikit jea kepada pasangan couplelan2 nih..

1) LEBAH        :Pk sebelum ape kamu buat,walau pun umo da meningkat dewasa n jgn
                           salahkam gurl kalu gaduh ekk..

MADU             :   kalau gaduh,jgn main ikut sedap tekak jugak pk jugak sblum keluarkan butir2 tu.
                           jangan nati menyesal x sude..

2)LEBAH       :  Lain kali jangan paksa ape yg gurl x nak wat,,nati die memberontak
                            n mnx putus baru kau taw..haa

 MADU          :  kamu pun sme..pk 2 o 3 kali kalau nak buat sesuatu..n pk sikit perasaan si dia
                         kalu x mau pun..bagi kata yang baik,nih x asik nak bertegang urat jea.

3) LEBAH    : Lain kali kalau nak [putus] bagi tau n kalu ade [masalah] terus terang jea,nih x simpan
                     jea,patuh mnx ptus sbb ade selisih paham..kan da menyeksa si pompuan tuh..
                     die pun x paham ape salah die..x salah kalu bincang kalu ade masalah yang
                     menyebabkan kowang kene putus.ok??

MADU         : awak punn..len kali tanya dulu jangan nak melenting jea..patuh,jgn sesedap mulut
                      nak ckap bkn2 [paham kekadang emosi an] paham sidia n cuba tenangkan diri.
                      ok???


p/s : ape yang ditulis sumenye cerita n berkongsi pengetahuan je ok
if ade mase nadia post lagi ok readers

No comments: