Pages

try click here

October 4, 2011

segalanya bermula disini dan berakhir disini

hari nih terasa nak menangis terus dan terus dan terus tanpa henti...hati yg mungkin rasa memilukan..xkan ade sape yg paham mungkin.seminggu aqu x bertegur hanya mendiamkan diri jea..aku da malas nak bercakap.better silence je coz kang ble bkk mlut ade je kate kte mengumpat o wat eva lah..

time kat kolej dalam hati da berdoa agar x terserempak,tapi terjumpa jgak.aku taw die taw but ku mals nak tgok..walau hati syg tapi aku ttp x kan tgok mke die lagi.kebetulan aku gayut gan mak.mengadu ***** yang aku alami skrang,yg mgkn bkn skang jea but da lama.ahhh lantak lah.pagi tuh aku mmg rasa x sdap bdan tapi aku belagak ok jea.ta nak hampakan owg sekeliling.but sape yg taw kan.."kat sni jea kau mampu luahkan".nak bercerita gan org len mgkn jge x ley nak pcya sgt,mlut org kn.

sometime orang x pham ape yg kte lalui,ble dgr pompuan nih gne ayat2 jiwang mle lah kate yg pompuan nih jiwang karat lah.ikut perasaan tapi sedar x yg bercakap tu pun mgkin akan berlaku satu hari nanti.mgkn kowang ckap bodo nye pompuan nih,pasal laki nak mati bagai..apelah.bkn nak mendoa but benda sentiasa diuji kan.mungkin jgak dia stres gan kehidupan sekelilingan nya..masalah dalam kepala yg org x tau ,Emmm.hari yang pertama hampir 10 pil aku telan aku da x nak pk.cuma dalam kepala aku cuma nak tdo,lelapkan mata n x nak taw ape2 lagi kat dunia nih,hampir seminggu,eyh bkan HAMPIR but lebih seminggu...1 papan 2.50,2 papan = 5ingit..same harga dengan topup aku.same macam 5 ingt aku hbis tiap hri "dulu" but now aku naik ketagih dengan papan tuh..hdup aku tenang x de org akan bckap gan aku n tegor sbb aku tdo n x bgun n x campur.wat hal aku sendri.

mmg aku x kan sshkan org lbh2 lagi roomate aku.but ritu mayb kantoi gan dak uma,sbb nampk papan tuh dalam plastik sampah..bkan main bnyak lagi..but downg diam jea coz x brani nak tgor kot..hampir tiap malam aku kua sorang2 untuk lepas stres aku.hlang stres aku bile x de sape2 dengan aku.betul lah nape mamat yg ketagih dadah tuh melayang je pale otak.stres yg melanda.

aku da penat dengan kehidupan nih..so skang pikiran aku da stabil but still ketagih..sbb tiap2 hari aku kene telan atas dasar paksaan oleh seseorang yg bergelar "DR"..kalau ikutkan hati.x hingin aku telan ikut had..skali telan trus bummm..ilang sekelip mata jea.tapi aku still penuhkan masa dengan buku dan assg yg belambak nih..terus dan menerus aku tanpa kenal erti muak..untuk melupakan semua yg berlaku..alhamdulillah skang aku bole tima..nk taw???sehari 1 papan wajib..tapi aku da kurangkn skit dlm 5 bji je..klu x 10..(CUBE CARI,APE KESAN KALU TELAN LEBIH DARI 2BIJI..overdos)haaa..lntak kau lh nadia..kau da besar..cuma skrang,aku akn penuh impian parent aku untuk liht aku berjaya dlm kerjaya..
tapi aku nak mnx map sbb aku da ptus ase dengan hdup nih.

*perhatian yg kt kowg..x yah bace post nih kalu bosan..nih cuma luahan seorang pompuan bodo cam aku..soh jgn amik port ok...


amik feel sikit sambl dgar lagu alyah
mmg berair lah mata kau malam nih sambl ditemani blog kau yg x seberapa nih.
mmg radio nih aham perasaan aku..tiap kali aku tengaha bersedih time tu lah die nak kua lagu2 yg memilukan hati kecil aku nih..mungkn jgak ini sume kebetulan je kan..kenapa perlu macam nih yea.??
setiap kli jari aku menari2 atas keybod nih pastinye ditemani dengan lagu yg mungkin membangkitkan feel aku ntok terus dan terus menari.."atas keybod ok?"sedih dan pilu jugak sbb tepaksa juga mungkin akn menyakitkan hati parent aku.mungkin nih lah takdir nya..

memang dalam seminggu nih aku bnyak sgt idea nak post.tapi aku bnyak keje sgt2..tiap tawaku ade tangisan yang sentiasa menemani aku walau org mungkin x taw ape yg mungkin bermain dalam benak pikiran aku.kalau lah kan aku x jumpa sesiapa waktu tuh mungkin x kan jadi macam nih...maafkan aku hati,sbb aku da bnyak kali luka kan kau,walau aku taw benda tuh sakit ntok kau..tapi aku akan ade ntok temani kau hingga jantung aku berhenti berdegup(sambil menangis teresak2,hanya allah jea yg taw)

*luahan nih aku langsung x susun ayat2..ape yg aku terasa nak taip,aku taip terus..just think bout ur self ok?

statement nih ade lah benar
sampai akhir nafas aku.ini janji aku..aku xkan lagi mengharap padanya.

pasal nih mmg mak aku taw..sbb tuh mak slalu jgak col tnya khabar aku sbb die tahu..aku akan buat kalau aku cakap aku nak buat..sampaikn dulu mak terpaksa bawak aku g ********* sbb aku bengom sgt.haaa...padan mke kene masuk 2 tabung..seksa..tapi aku suka seksa dri aku..kali nih aku buat jugak tapi berbeza skit.haa..sampai teruk aku dibuatnye.. maaf mak sbb habiskan duit mak g hantar...(da mula dah die,stim semacam jea mata).

tapi dalam bodoh2 aku kan..aku tetap solat,mohon maaf,tapi tiap kali habis smyang aku akan doakan ntok org tersayang dlu..macam parent sume tuh,hahaha..haihhhh TENGOK!!!!
dah lah//kering air mata aku asik nak nangis jea..x pepasal bengkak mata sok aku g class..
tapi kat sini aku nak selit sikit n kongsi skit,masa kejadian tuh...aku da x de akal nak pk da..otak ade cume akal jea x de..aku hampir mati dalam toilet tapi nasib baik mak col,tnya wat ape?? huuu..(mmg saat nih aku x bole nak tahan air mata aku yg mengalir laju macam air paip tanpa henti..samapai bengkak n hitam mata aku..ya allah,makk nadia mintak maaf sangat2 sebb wat keje bodo nih...tapi tima kasih kat mak sbb paham hati nurani kite nih...dengan ditemani air mata nih dan jgak menjadi saksi..skang nadia redha mak...salam dari saya..mungkin nih jea yg sy boleh kongsikan skit2..maaf mak abah. :(

No comments: