Pages

try click here

November 22, 2011

hangoutt lagih.

assalamualaikum reader.aku yakin all of u sume islam kan..wajib tau jawab salam..jawab gan ikhlas yea..
Nothing muh to story but still nga memikir ayat ntok mengarang lagi...Agak bosan kat rumah n tggu masa nak g keje je,ntah bile bole start..PRACTICAL.heheh.

Btw,1 dis nih nak hangout gan cik nur fasihah..mungkin arah kami ke TS kot,hehe.x jauh x dekat adil n saksama..X de keje lain benda yg sama "ice belog"wajib okk.."bowling" n yg paling penting "wayang"coz ade mubi best punya..OMBAK RINDU.Kita layan perasaan lah sikit..Almaklum lah single skang kan..nothing much to worry n to think about,be single are more better.

X kisah lah ape pun yang penting happy...Dalam mase yg same cuak jugak sebab result da nak kua..n kuat kan semangat nak clik cmsbg anda.heheh..kalau takut me aku check an..aku ok jea.hee..

ok lah sampai nih je entry aku.if ade new story n hot spicy story aku post k..
wasalam to all my readers nak continue games pulak..ttata

No comments: