Pages

try click here

December 22, 2011

belajar swimming jom!!

Assalamualaikum bloggers..today nak story sikit pasal swimming..
Khamis lepas.kami sume g berehat kat johor..Kenapa johor???
Nak tau ??sebab nye kat sane ayah ade keje sikit and dapat jumpa sedare mara kat sane..Almaklum lah adik bradik mak ramai.so mmg tertumpu kat sana je..

berbalik pade title kite.."swimming"
Sebenarnya tu sume my famly pic..my mum spoting an??siap pakai google lagi..tu lah,da tua2 baru nak blaja renang..so kay lah asal dia happy..Yang mengajar dorang swimming tuh..aku lah,"Teacher"..tak de lah pandai mane..tapi boleh lah....

Sape2 yang nak aku ajarkan,bolehh..tapi keselamatan tanggung sendiri,lemas sndri tggung sbb aku
pun kalau berenang x timbul2.hhahahha...tak de lah..aku boleh jea,cuma x banyak skill.hhah

kat sini aku sertakan picxa yang aku janji nak share.
saya lah tuan yg ngajo. (still pakai tuhh)Malunyee) i mean pelampung lah.heyy




yang nih,my mum n adik2..
amacam bole tahankan??


Place : Amansari Residence Resort pasir gudang
suke2.

assalamualaikum

No comments: