Pages

try click here

January 20, 2012

HTC TROPHY! atau GALAXY NEXUS

Assalamualaikum..heyy..minggu nih rindu nak bli htc trophy tapi  tau lagi..kene servey yang lain jugak..haa..yang penting aku dapat "berblogging" and "searching info" ..

TApi ok ker?Humm ntah lah tapi macam kiut jugak..saya mau fone.hee..hajat nak guna galaxy nexus...

ade dua nih.. aku mahu 2 dua.tadi da cakap gan abah..dia kata kalau nak galaxy nexus
boleh tapi kene target pointer sem nih..huu..

Buat masa sekarang aku nak htc trophy


klik sini kalau nak tau :>htc trophy review <klik ni nak tgok







satu lagi impian aku nak kan yang nih ..x mahal pun biasa ja Galaxy nexus



ni ah rupa dia..biasa je kan..tapi comel..aku suke..lagi2 aku suke blogging,surf,chat,game,mubi,kebanyakkan macam tuh..tapi lah..aku da naik bosan untuk bermessage ..macam tu lah..if ade penting jea..hee..

mane satu nih

klik sini kalau nak tau >Galaxy Nexus Review.  tengok tau ..

Assalamualaikum...ni jea yang nadia nak share gan korang..

No comments: