try click here

May 31, 2012

Titisan demi titisan

Assalamualaikum..hey."Good Nyte Peeps"
Tepat pukul 12.11 am persamaan 31/5/2012..Aku kini mula menaip lagii..bukan atas kerana bosan tapi...
Hurmm,hanya Allah je yang taw..aku malas nak layan orang.What they doing,what its going in my life..just let it be,be by gone..I know that im not the perfect one..And i know that im not the good one..But,i only can pray to Allah..

Pukul 9 something kua mencari ketenangan kat taman...
sambil bertemankan novel and fone..segala cerita n coretan aku tulis di dalmnya..selain tu ku lebih suke luah kat lukisan..sbb x mungkin org akn paham isi hati ni..segala cerita aku lukis kan kat dlm lukisan tuh..Mungkin ia x secantik lukisan org lain..Tapi ia boleh menghilgkn rasa sedih tu..

Insyaallah kalau ade izin Allah aku try buat cerpen lagii..Cerpen kisah hidup.hee...Titisan demi titisan yang jatuh amat berharga dan bernilai..ia akan jatuh bile aku betul betul perlukannya dan hati akan rasa peritnya..Titisan tu aku mula kurangkan..Hasrat hati nak meluahkan dah tercapai..Even hasrat tu da tercapai titisan tetap jatuh..
Dan hasrat yang lain mungkin aku mampu sampaikan melalui benda atau ape ape lah....Kata mak "selagi kita boleh senyum,kita senyum..walau kita tau betapa sakt and peritnya rasa hati"

Senyum dan senyum dan senyumm..jangan tunjukkan tangisan .. Kuatkan hati dan bersabar..

Assalammalaikum

No comments: