Pages

try click here

June 1, 2012

doaku termakbul juga akhirnya..

Assalamualaikum..heyypp..Petang nih nak chot cet skit..ingat x,Kat entry Semester 4. Aku ade cakap

Da jadi family,so korang mane yg DEKAN..
ajar lah adik adik,akk n abg2 kite yang lain
jadi DEKAN jugak.
insyaallah.mane tau kan..

_Menjadi satu kejutan untuk KPTM bangi buat kali pertamanya.
1 class section 08 2012,menerima anugerah dekan(semester 4)-
kan best dengar tuh
 
Ingat dah??Hee alhamdulillah,doa aku x pernah putus untuk doa semua nya berjaya..Alhamdulillah mane yang x DEAN da termasuk dalam DEAN LIST..Mane yang lemah tu,alhamdulillah nak meningkat pointernye...
Sejahat jahat aku,sekejam kejam..aku x pernah lupa org sekeliling aku..Aku hanya inginkn bahagia yang aku miliki dikongsi bersama and aku nak org lain rasa macam mane kebahagian tu..
 
Even aku taw,yang aku pun bukan lah pandai mane..and,sikap aku suke motivateandperli mesti kene ade.heheh...Aku sayang semua sebagaimane orang lain x sayang aku.hehhe.Alhamdulillah termakbul doa aku..
 
Aku harap sem hadapan korang akan kekalkan pointer ni,and aku pon akan usaha untuk menaikkan lagi pointer..Jangan pernah mengalah and putus asa..Kita ade 2 je semester lagi..PERANG HABIS HABISAN!!!
 
Assalamualaikum, 

No comments: