Pages

try click here

September 24, 2012

status yang tak diketahui !!

Assalamualaikum.. salam sejahtera..selamat petang..
hari nih bosan sangat and rase nak jatuh je..

Pagi2 da melayang hampir nak cium dinding kolej.
"Kata ika,mabuk bile minum mineral"
hahha,bukan mabuk tapi penat and pening ..tu pasal jalan tak bape nak betul sangat


Cerita yang aku cerita nih bukannye benar ok,tapi palsu..aku cume bosan sebab menunggu class OM

First day yang membuatkan aku rase geram gile and ase nak nanges,aku ber'text' gan someone tapi tersalah send pulak..emm..kebetulan nga bosan gile..and 1 day aku yg sendri x pnh ckp gn dia and nak bertegur sapa..aku jadi rapat gan die dalm beberapa bulan and kami saling kenal antara satu same lain..mengenal budi hati masing2..Sepanjang kisah and memory tersebut kami x pernah declare sebagai ape2 gelaran..

Kami masing2 bertukar2 rasa cinta and shared everything bersama,sepanjg perjlnan cerita kami..And aku bahagia sebab kami hanya teman tapi mesra..yang membantu aku..and bantu die dalam pelajaran..even kami x sepandai mane.hhehe

Beberapa hari kami kenal,dia mula cerita kan hal yang sebenarnya,tapi aku ok je bila dengar ceritanya ..tapi tipu lah kan kalu aku sendri x nanges dengar..

Aku paham sebab kami hanya kawan and x lebih dari tuh..At the end kami bercinta tanpa status..Aku da cuba untuk minta lepas drinya..and cuba nak buang rase cinta jauh2,,tapi malang aku x dapt nak halang..sbb aku mmg mencintainya,kemudian aku pasang protection.hee:)

Aku berdoa kepada allah supaya tolong jaga kan dia tika ku tiada kelak..aku sentiasa doa kebahagiaan untuknye,walau aku taw..org yg aku cinta tu tak kemana kalu itu jodoh aku..Allah tak kan bagi ape yang kita nak..sebab itu adalah kesempurnnaannya,malah allah akan bgi sesuatu yg kita x nak sbb untuk kita belajar n harungi dugaan tuh..

Kami mmg rapat,tapi malang aku da hilang rase..siapa dia yang sebenar and kenapa allah pertemukan aku dengan nya.

Dan alhamdulillah aku bahagia bergini and aku akan doa untuk dia..Aku bahagia bila melihatnya bahagia..Jauh didlm sudut hati aku.aku sangat merindui and bersabar agar suatu hari akan ade cahaya cinta syurga untuk aku kelak..


THE END :)


"The truth is,its not my story but the story i knew from someone,kisah nih hanya aku and seseorg yang digelar SAHABAT OR TEMAN "

 

No comments: