Pages

try click here

May 31, 2013

For my future baby

assalamualaikum peeps..

salam semua,hari nih nak share detik2 dan saat bahgia..
hari jumaat yang paling best bagi kami pekerja disini..sebab hari jumaat lunch time die panjang sikit..almaklumlahh syang staff lah katekan..


And macam biasa harian kami,busy je memanjang..tapi disebabkan bos besar outstation..so kite rileks sikit.walaupun keje banyak gile..and melepak sekejap lah dalam opis..

The main thing yang nak cerita sebenarnye bukan pasal keje tapi pasal  BABY!!
haha..kebelakangan ni ramai yang kawin awal yang sebaya gan aku lah terutamanye..
Tadi,time lunch..aku and the geng pergi lah ke kedai pakaian sane sini,tup tup singgah kedai baby..MANJAKU!! Teman mak mak nih shopping,aku pun tumpang cuci mata,

mak aih,aku terpegun and terpesona la plak dengan barang2,aku pun round 1 kedai..sale kan..
Aku nak je capai tuh,capai nih..tapi kang bile beli kene marah dengan abg pulak,x pe lah ikut ckap abg..x yah beli..

Emm..bestnye,saat saat lahirkan first baby nih and dapat tengok ,belai,syg and jaga...tiap pasangan kompom hapy lah klau dapt first baby..tapi..emm..tayah lah tapi2kan..

dahh nak diam lahh x nak cite lebih

nahh cuci2 mata lah tengok gamba2 nih

Tempat tido si baby.

kasut untuk sikecil

tempat sikecil duduk untuk mandi

and my baby bed.omg so cute

nursing pad
-ade yg jenis jely and span or kain

napkin for baby


Ni sabun baju untuk baby


alat mandian untuk baby.


tu je lah yg nak share kat sini...
wish us and pray for our happiness
and bakal  jadi mak mak kat opis,hhaa


COP COP,KITE TAK KAHWIN LAGI,
JANGAN SALAH SANGKA
TAPI INSYAALLAH
"NAK BELI HADIAH UNTUK ADIK SIDIA YANG BAKAL KAHWIN"


No comments: