Pages

try click here

August 26, 2013

Titisan Mutiara untuk mu

Assalamualaikum semua,hye..
lame x merewang dalam blog sendiri..ermm..even smalam hari yang best coz dpt jupe kengkawan but today still make me sad and i want to cry harder..

Huaaahuaaa..just nak luah sikit je dalam nih..Tengah sedap sedap buat keje ade plak ERA FM mendendangkan lagu yang paling pedih..ya allah sakitnye hati..

Menahan tangisan,tangisan dimana hanya aku sendiri yang dengar dan KEKASIH KU iaitu ALLAH.

Setiap cerita,cinta yang dicipta untuk merasai bahagia..dimana bahagia yang dicipta oleh manusia sesama manusia...

Ya allah kuatkan aku..Walaupun cinta yang ada hanya lah dia..rindu dan kasih tetap tidak pernah pudar..Yess!!! aku rindu sangat,Tapi,allah pertemukan aku denganya saat aku merinduinya..DImana perasaan yang tak lagi dapat ditahan dan air mata yang kini laju mengalir..

Insyaallah,Tuhan dah pertemukan jodoh untukku,dan ianya yang terbaik,kerana mampu mendidikku..

AKU HANYA MAHUKAN SESEORANG LELAKI YANG MENYAYANGI AKU SEPENUH HATI DAN MENGHARGAI AKU,MALAH TERIMA BAIK BURUK YANG ADA DALAM HIDUP AKU UNTUK MENJADIKAN AKU PELENGKAP HIDUPNYA.

"Mengesat air mataku dan menemani aku,malah menjadi bahu tempat aku mengadu"
"Cinta seseorang yang murni itu,hanya ada pada seorang lelaki yang mempunyai cinta sejati dan ia akan saling melengkapkan hidup dengan cinta murni dan sejati"
"setitis air mata jatuh ia bermaksud sebutir mutiara putih yang berharga"
"menagislah jika itu yang mampu buat kamu tenang dan ia adalah satu cara bagaimana mata berbicara tika bibir tidak mampu mengucapkan kata yang membuat perasaanmu terluka"
Setiap lagu dan baris kata ayat mempunyai satu MAKSUD 


No comments: