Pages

try click here

February 28, 2015

Masih ada PELUANG ke !!

Tetiba aku rase "masih ada PELUANG ke!!!" Betul ke pilihan hati aku untuk jangka masa yang lama nih.. apakah perasaan die terhadap aku?? Argghh ..

And masih ade peluang untuk aku terus hidup ke!!! "harapan semoga dirimu kekal bahagia"
Tetibe radio pusing kan lagu "my heart will go on , titanic" so touched ..touching gile hati bile tengah berperasaan gini..adakah ink jugak 1 petunjuk untuk aku .. moslty today banyak lagu yang bertemakan "peninggalan" "go on" "stay alive" "leaving" " smile and hurt your heart" ..
And my idea just twist song..make you free... just 'twist again' .

Macam klaka je lah...tapi aku sedar ini semua dugaan untuk aku hadapi..jgn cepat melatah nadiah..kau dah besar and boleh berfikir matang untuk lakukan semua..be yourself nadiah,terpulang pada someone nak terimaa kau seadanya or sebaliknya..nadiah kau cume berusaha jadi yang terbaik untuk diri kau dan masa depan kau..

Pikir positive and do what u like.. u just 23 and to young to think about it..pasrah n redha jika itu takdir kau..Allah maha kuasa bila2 je kau akan "pulang" ..

Think of your heart nadiah..

"For you i would like to make you freedom..and will be ocean for you to hear anything you need"

Smile and always smile

No comments: