Pages

try click here

March 14, 2015

Pergi

Tinggal dan pergi tanpa rasa..

Aku ditinggalkan seperti aku meninggalkannya..
Hidup ini sungguh adil..
Kehidupan aku kini berubah serta merta..
Menjadi seorang pendiam..
Menjadi seorang yang tidak mesra..
Makan hanya sekadar ingin rasa makan..
Berat badan ku kini turun naik seperti emosiku yang turun naik..
Penglihatanku mula kabur gara2 menangis..
Kepalaku mula rasa berat gara2 banyak berfikir..
Jantungku mula sakit gara2 terlalu stress
Hatiku mula pedih gara2 melihat org bahagia..
Kakiku mula tidak stabil gara2 keletihan..

Aku sudah mulakan hidup baru tanpa sesiapa..tanpa sesiapa.
Aku redha..aku tetap menanti hati walau hatiku tau, aku tidak akan dapat milikinya lagi..kau pergi dengan kata2 yang pedih..

Pengorbanan dan kebaikan aku tak pernah kau hargai..apa yang kau nampak hanya lah keburukan aku...

Menitis air mataku jatuh kepipi menjadikan aku sedar..aku sedang berpijak dibumi yang nyata..

Di office ku..aku jumpa pelbagai org..setiap kali aku turun ke surau..aku akan terjumpa akak yang tengah sarat mengandung duduk di depan kerusi ini..org yg sama.waktu yg sama ..aku teringin nak tegur..aku kagum dengan cerita yg aku dengar..

Saat ni..aku impikan seorang bayi ..senyum dan bau nya buat aku tenng...
Tapi kini hanya tinggal kngan

No comments: