Pages

try click here

March 14, 2015

Hakikat ..kenyataan ..

Saat aku rapatkan mataku untuk aku terima kenyataan dan cinta aku hanya fantasi..aku rasakan sesuatu yg hangat jatuh ke jari jemariku..pantas aku menyeka..terasa pantas dakapan dari belakangku menyapa.."syg, jgn nges lagi..sy ada, sy x kemana"tersentak dari itu aku tersedar dari tidur, rupa rupa ianya hanya mimpi..

Tanpa aku sedar aku tertidur dalam menanges...aku bangun dan aku senyum pura pura tenang dan happy .. rutin harian berjalan..pegi kerja kerja dan kerja..aku sibukkan diri bila lunch..aku x terasa nak makan..tapi tu lah aku...aku bukn jenis yg suke makan bile stress..hidup aku mula perit..tapi aku yakin allah ade..

Sampai train aku tersermpak dgn sepasang kekasih..pgg tgn..jage kekasihnya..x pasti wife or gf.. pompuan tu berkerusi roda and silaki ni pgg tgn smbil tolak kerusi..aku dapat rasekn bhgia dan setianya..aku hampir menitiskn lg saat aku terkenang kmbli..tp itu hakikatnya..