Pages

try click here

October 27, 2011

celoteh lagi!!!!

assalamualikum,..petang nih mcm biasa lah update lagi...boring n tension,so kye wat hobbie sikit.kalu da penat menjahit,bace novel,tlong mak,ceramah free,advise free sume nye free tanpa gaji.kte layan blog kejap.

This week..final exam week..aku pun da penat mengahadap buku jea.seharian..memang penat sgt..humm..Tapi dugaan aku bile nak final nih ade jea masalah..humm dugaan kan??Paper x lah bnyak jus 4 paper jea..tapi tuh lah..aku sendri penat dengan kerja rutin kat uma.

Habis jea final cuti sem suda..cuti sem nih,mcm2 masalah aku kene settlekan???aku baru student tapi da mcm berkeluarga o uma tgga sndri lak..masalah kat uma sentiasa menunggu aku..so,hadap jea..
Alhamdulillah kesihatan aku makin pulih tapi x sepenhnya,masih dalm rwtan lagi.hahah...

Story rini pendek jea lah kot..coz x taw nak cte ape???banyak sgt masalah yang aku nak luahkan tapi aku cuma mampu luah dalam diary o blog nih jea..bile aku cite kat blog nih,,ianya seolah2 hidup bagi aku walaupun x de pape feedback,aku seronok kat sini..aku seronok berada dlm dunia aku sendri tanpa sesiapa...Aku x menyusahkan org sekeliling aku..My responsibilities,always aku jalankan..cam biasa aku jadi orang yg paling bertanggung jawab dlm rumah if pape terjadi..

Ape2 yang berlaku antara parents aku..aku org pertama yg kene hadap n dengar.mungkn org sekeliling nampak aku happy jea,tapi dalam happy ade kesedihan n kepedihan dalam hati yg mungkin org x nampak..sakit oening aku,aku sendri yg handle..sometimes aku da rasa naik gila n mungkin bakal gila dengan sume nih..Name je aku ade kakak sulung,but langsung x membantu..ape2 aku yang kene hadap..rutin harian,sengsara,sume aku sendri yg hadap..sampai ke tua aku jadi mcm nih..Kepala nih da full sgt tgu nak pecah jea..

OK2 dah lah,melalut jea..hari da nak magrib..so out dulu n sampai nih je lah entry aku..

<tq 4 those who love me..but i cant accept any one becoz my heart is already close and he is the last people that i have before,no more love,cry,weakness,n hurt in my heart..i cant accepted,just wat i wanna be is myself.>

No comments: