try click here

November 3, 2011

"JIWA" n "LARA"

Assalamualaikum....pagi nih nak melalut sikit sbb bosan tahap gaban yang amt..patuh pening sbb menhadap buku je sepanjang hari...so,kite guna kan masa sepenuhnya,haaa

Bile otak da masuk air sume yang aku buat sume masuk air..ape sangat lah kalau tulis kat blog nih..so  wat ever lah nadia..asal kau happy..x masuk campur hal org<mood kembali mengarut>

Malam nih saya masih mencari dimana pergi jiwa  saya,da lama saya mencari "JIWA" yang dilarikan oleh seseorang yang bernama "LARA"..sampai sekarang saya x jumpa "JIWA" tuh..Tapi orang kata kalau da jodoh si "JIWA" n "LARA" x kemana pun..Memang jugak x kemana, tapi sampai bile aku nak tggu jiwa aku balik kat aku..Si "LARA" nih pun satu asal nak bawak lari "JIWA" sayanati jiwa saya da x de..saya jadi gile tau x??BOSANNNNNNNNNNNN tguu kau balik tau.haa

<mood paling mengarut>


No comments: