Pages

try click here

January 4, 2012

si comel ku sekolah!!!!

Assalamualaikum ..,korang sume pun tau hari nih start first day skola kna..hee..comel sangat akhirnya adik bongsu kesayangan aku da pergi sekolah..comell je kecik..teringat macam aku kecik2 dulu...Awal2 pagi dia da kejut

 "Kak ya,bangun cepat nana nak pergi sekolah nih"
"Kejappp,nana g mandi dulu"

xcited gile ann???mula2 aku kene anta dia g skolah byar yuran..tunjuk mane kelas dia sume..
Atlas abah nak anta coz xcited jugk anak bongsu nak skola..

Mane x nye..pagi smalam da siap sedia..baju,kasut..wahhh!! da besar rupanya sume adik adik aku..kejap je mase ..pejam celik pejam celik..da habis blaja,da dewasa...

tadi dia ade cakap.
"Kak ya..nana nak mee,nanti nana nak makan"

haaa,klaka sangat..aku nak buat pagi2,,mmg x lah penat ok..last2 bagi biskut oreo..sudaa.

sampai ni je lah entry hari nih..jap g nak balik bangi da..so good bye
Assalamualaikum