Pages

try click here

January 1, 2012

solekan 2012

assalamualaikum...2012 akan datang banyak fashion baru..solekan or makeup something special for teen right??sini nadia nak share sikit about makeup..mungkin nampak simple..


2012 tidak lama lagi akan dtgTapi mmg da dtg.Dunia kecantikan dan fesyen akan dipersembahkan dengan pelbagai jenis trend. Salah seorang daripada mereka adalah trend solek tahun 2012. Saya tertanya-tanya apa jenis make-up trend 2012?Beberapa pertunjukan fesyen untuk isu Kejatuhan / Musim Sejuk solek model banyak dengan beberapa make-up yang berikut,.

1. solek Asli
 Pada 2012, ia seolah-olah solek semulajadi masih digemari. Solek Secret tidak kelihatan pucat, sebuah yayasan dengan hampir kepada warna kulit, warna bayang-bayang cahaya mata coklat, maskara, pemerah pipi pada gincu warna yang disemai nipis, dan sentuhan gloss kelihatan lebih berkilat.




2vampire
Make-up nih?humm . Dalam satu tangan, anda boleh solek sebagai semula jadi yang mungkin dengan bogel make-up, dalam keadaan yang lain, anda boleh menggunakan warna-warna cerah. Bagi menggunakan gincu merah keperangan. Gincu bibir warna yang menyerupai vampire dilihat dalam fesyen menunjukkan Diane von Furstenberg dan Yves Saint Laurent.





3. kening tebal
 Kening yang sangat nipis dan sabit membantuk kelihatan purba bagi tahun depan. Kening tebal akan lebih mendominasi. Untuk membentuk kening hitam tebal, masukkan pensel kening hitam, seperti model dalam fesyen show Alexander Wang, Jean Paul Gaultier dan Oscar de la Renta

4. mata Smokey
 Mata Smokey atau trend solek panda mata akan mengembalikan kepada trend. Jika mata Smokey riasa pertama adalah sangat tebal, kini lebih halus. Contoh panda mata solek boleh dilihat dari Dolce & Gabbana fesyen show dan Chloe







No comments: