Pages

try click here

November 15, 2011

S.Window "mine's"

assalamualaikum semuaa.hhehe..
act,aku nak story sikit pasal ape yg berlaku hri ni..Petang tadi "2.30" betempat d "hall kptm" "14/11/11" ade final xam HUMAN RESOURCE..memeng agak menyakitkan coz ape yg kte spot,sume x masuk..alamatnye aku target nak dekan x dpt lah.hehe.tapi syukur alhamdulillah aku mungkin x kene repet lah an??tatau tatau.

Tadi fasz n iza ajak g mkn kat d'asria dengan menaiki kenderaan yang kami gunakan iaitu "kaki".hhaa
Ana pun ade skali,alang2 ana ade,kite g mines..tapi perjalanan nak g mines mmg agak memeritkan n buang masa,tapi syok jugak an??Penunjuk arah kitrang bg salah arah pulak..elok2 ikut jalan aku x kne tol da kene tol bape kali..??haihh..Psing BTS.BUKT MAHKOTA,KJANG?hahha..sume kitwang lalu..alang2 g melawat skali..Kul 8.30 kitwang grak,sampainye kul bape ntah.lastly sampai tgok kedai kri kanan da tutup..huhu..

Dlm masa tuh jugak aku masih ternampk byg2 gelagat manusia yang dulunya pernah tgok wayang sampai lwat mlm...Kat situ aku mula teringat..ermm,tapi aku tbah kan hti,aku try jugak lupa kan.Tiba2 teringat "ice blog" umm yummy..,tapi terlambt lah..da tutup..so kay next time ley dpat lagi..

Beli sikit barang,ermm terus menuju kat kete..ntok menuju ke destinasi seterusnya,Destinasi seterusnya ke mamak rizvan section 16..lepak sane kejap..tgok org lyan shisha...syok jugak,n teman ana bli bege ,skali ternampak "bege kawin" cam best je bunyi tapi kenyang lah plak..Tggu punya tggu..akhirnya sampai kul 12 sampai uma..jenjalan je kan?

Sebelum balik tuh.ktwang ade jalan laluan dalam teras jernang..lalu kat terowong sebelah D'asria tuh??Malam2 lalu situ agak seram lah sebab sunyi je tmpat tuh..berdiri bulu bulu aku.hahha..

Lastly aku happy sbb dapat kua gan kowang n enjoy gile..tapi kalau result aku pun enjoy gile..aku x taw lah.
sory title merepek je
P/S- aku happy sangat sbb x de org kongkong lagih.smile

No comments: