Pages

try click here

December 22, 2011

mak Vs abah _lawan snooker_

   Assalamualaikum and very good evening u alls..kebanykkan blogger say "Fuhh.fuhh berabuk blog aku" tapi aku nak pusing sikit " Ya allah,blog aku lawa lagi..kenapa x berabuk abuk macam yg lain"hhahah.sengall..Nih,pasal title atas tuh..

emm kenapa tajuk dia mak vs abah???Nak tau?sebbnye,mak gan abah lawan snooker sape paling tinggi score..
hhaha klaka sangat..tapi sweet jugak,mak nih pun bley tahan sengal die,abah pun 2x5 ..

Caya x caya,mak aku yg x pnah pgg kayu snooker boleh menang...mungkin mase kanak2 dulu die suke main galah o sumpit kot.tu yang pandai jea.hahhaha..Aku pun x reti nak main..Terror x terror lah...



Kan...????? terror x????? kawan yang blah kiri "My dad" n "My mum"

Last skali mak aku yang menang....boleh tahan kan???Tapi aku x puas hati sbb aku x reti..nih yang nak try main jugak...Abahh,next time kene banje 2 hours ntok sorang ok??

k lah sampai nih jea, entry,bnyak story nak share...masa aku terhad nak meng'hupdate'.heee..assalamualaikum korang..

No comments: