Pages

try click here

December 22, 2011

mubi,cool blog,tutti fruity and auntie anne .yummyy

Assalamualaikum..bersambung lagi..act nak berterima kasih kat my friend tuh coz sudi belanje...

"saya nak tgk cite mission impossible lah"
"Alaaasaya nak athur cristmas.."
"emm macam nih kite masuk 2dua nak??"
"Banyak lah..tamau lah nati lenguh Bon*** saya hee"
"Emm ok,ak decide lah"
"Heee.saya nakkk tengokkkceritaaa  "
"Heii,cepat lah..main2 plak"
"saya nak mission imposible ghost protocol"
"main2 yeh"
"Betul2 lah nih,saya banje awk bayar"
"Ok ,no hal..jom"

lepas kua je dari panggung perut aku berkumandang pulak..
tibe2.. heheh


"awk nak mkn ape..??saya lapar nih"
"Ermm.saya x kisah"kataku
"Awk nak makan ape?saya belikan"
"saya kalau dapat cool blog o icedea and auntie anne,da berbaloi"
"Ermm sini ade cool blog and auntie anne awak.jom kite cari jom"
"Eyh tayah lah,nanti2 jea.awk kan lapar tadi"
"Tape,saya tau awak diet.hahah"
"Perli ke haper nih"mula lah muka muram .hah
"Tade lah.jomm"

10 min kemudian aku dapat 2dua tuh..dia trus bawk aku g pizza hut,katanya nak mkn super cheese tuh.hehhe

"Awk,mkn nih skit,sdap"
"tamau,masin"
"X lah."
"emm sedap.tapi nati gemuk lah saya coz ade 7 jnis cheese dlm nih"
"Ok2..yang lbh nih tapau bawk balik"

Sepanjang hangout asik gelak memanjang jea.hhahah..klaka sagat ok?
 mlm nak balik tuh..mate die melilau cari ape pun tatau/


"Kanpa nih?awkcri ape?toilet eyh.hah"
"So funny..mane ade lah..saya cari tutti fruit lah."
"Owh kat sne lah"
"emm..cpat2..x sabar nih"

jalan time tuh mmg laju sampai x ingat pakai heel..hahha..kalaka gile..

"Emmm sedap nye.awk nak ase sy nye?"
"Nak??awk ni buat sy gemok ..tapi awk cam tau2 jea an saya mmg mnat gle gan ice cream nih..yumm"
":) u welcome"


the next ape yg terjadi pastu x ley gtaw.hahha..
sebab masing2 balik uma,hahha..so ape yg terjadi kat aku???
Kene bebel..but still hapy ok


+THANKS AWAK SEBAB BANJE NEXT TIME BANJE AGI TAU+

No comments: