try click here

December 28, 2011

nokia E71 hilang!!!!!!






assalamualaikum..rini nak share sikit pasal fone kite tuh..benci sangat sbb fone tuh hilang,ntah macam mane skali pandang je..
Mne x nye bile shooping..Tadi hangout gan mak g JJ..Lupe plak ade sale gile2 kat seluruh shoopingmall.

kowg yg taw ..kite da tkar num..pape nadia gtaw...i hate this thing happn ..
Peringatan Allah kat nadia..

Kalau aku tau lah kan mall tuh sesak x de nye aku nak masuk...
"Ya allah kau tabahkan lah hati aku ini ya allah"

Baru jea pakai x sampai setahun lagi..hee..tapi tape nati bli lain..next time take care n jangan kales lagi ..
korang2 tuh..be watchout gan penyeluk saku.

Tadi pun ade yg lbh teruk RM6000 hilang 'cash' nak beli barang skolah anak plak..menangis x berlagu lagi.."Ya allah kau kudungkan lah tangan si pencuri itu ya allah"

ok lah,pesanan dri diri sendiri..beware and hati2 ok

2 comments:

Balqis Azhar said...

follow awak ! nice blogg !

Nadia Nazar said...

tq dear..awak pun :)