Pages

try click here

December 26, 2011

welcome to all kptm student.haa





Assalamualaikum semua..esp kat KPTM student lah sbb next week da nak naik sem..kepada new student tu..pandai2 lah biasakan tempat ok..n yang penting jangan nak terlalu over ok.hee..x de lah

and student yang practikal tuh,buat lah baik2 sebab tu tahun akhirkan..buat yang bek2,hope dapat cepat grade lah..and yang x dapat wat practikal tuh,bersabr ekk ..keep it up..Anak melayu jangan tanam sikap putus ase..ok??

Haaa..akuu..pejam celik pejam celik da sem 4.emm x lame lagi..Umo makin lame mkin menngkat so,be prepared ok..bukn prepare benda lain ok?? prepare nak masuk dalm dunia pekerjaan o dunia biznes kat lua tuh.hee..

Ramai yang kate.alaaa..boring lah da nak naik kolej da..tapi bagi aku kan.aku cakap alhamdulillah.best nyee,,seronok lah x sabar nih..nak tau nape??sebab aku bersedia dengan ape jua dugaan and cabaran yang ade..Aku nak uji kemampuan aku..adekah aku mampu melakukan??kite tunggu jea..

No comments: