Pages

try click here

December 26, 2011

tak boleh caye lah aku nangis sbb "ombak cinta"



Assalamualaikum korang,hey..bole caye ke aku nangis..owh tidakk..
Act,x de lah sedih mane..biasa je,,aku sedih sbb org sekeliling aku..
klaka,campur sedih sikit,haaaa.

lagu dia, patu aku dapat rasakan macam mane perasaan org tuh..aku dapat rasa aku yang mengalami nya..
hakikatnya x de lah....

Kenapa awak gelak???cuba cakap..orang yang x de perasaan je yang cakap cam tuh..
Aku tersentuh dengan keikhlasan hati seorang wanita ,walau dia jadi macam tuh..
Aku sedar allah akan sentiasa bersama..

Hari tuh g lah tgok gan kawan sy nih
"Nadia,nangis lah tuh"
"Mane de,klaka je lah"

Aku pun pelik nape aku nangis..ape yang aku rasa sebenarnye nih??wehhh..
walau aku ganas n kental mane aku ttap ade perasaan woo..
k lah,babai

No comments: