try click here

February 5, 2012

my youngest sister 'mengeja'




Assalamualaikum..nak update lagi..sbb bosan baca buku 'islamic buznes' RIBA ..huhh..macam2 kan..
nampak x pic tuh..adik kecik kite lah..

sedang ngajo dia membaca ok...tok gurunye aku ah sbb aku paling tegas bila ngaja dorang..
kejap kejap wahida dtg "Kak ya,ni macam mane?" haihh jenuh aku ngajo,,penat ok,tapi x pe..aku gembira bila adik2 aku study..

Tugas aku handle sikecik dua orang.aku jadi cekgu tusyen praskola and standard 2.haa.gaji x bebayo.ikhlas punye..

Macam tuh lah tugas aku bila balik CHERAS
x kisah cuti sem ke cuti raya ke cuti thaipusam ke..ape2 jenis cuti lah
balik CHERAS itu je keje aku.

Nama pun cekgu tusyen x bebayo..
sampai ni je eyh kitenye entry.penat lah assg x siap lagi.

ASSALAMUALAIKUM..

3 comments:

Mat Tampal said...

dapat banyak pahala ajar orang...teruskan ...hehe
Buat assignment cepat :P

jom singgah dan komen blog Mat pulak..blog genap 2 bulan lagi 4 hari... mintak tunjuk ajar :)
copytampal.com

e'ka zulaikha said...

hehe comel je budak2 baru belajar ni kan? >.<

done following u! vote for me, ya? diz is the link;
http://ekazulaikha21.blogspot.com/2012/02/love-my-teddy-bear-contest-d.html

Nadia Nazar said...

tq guyz,tu lh si kecil kite.."cekgu x bebayo"